Filter
När Visit Sweden nyligen slutförde sin stora byråupphandling inom området produktion och innehåll stod OTW som vinnare.
Hur mår Sveriges internkommunikation egentligen? Vi lät åtta experter på OTW ta temperaturen. Resultatet blev en långläsning med spaningar som tar dig rakt in i framtiden.
Juryn i Svenska Designpriset imponerades av djupet och bredden i STHLM Magazine, som tog hem ännu ett designguld.
Under 2020 ökade OTW sin omsättning till 180 MKR med en byråintäkt på 110 MKR. Resultatet slutade på otroliga 21,3 miljoner.
Svårt att hitta nytt innehåll? Trögt att få tag på goda berättelser? Misströsta inte. Här är sju tips på var du kan leta när content-torkan infinner sig.
I ”The Building Tomorrow Project: Rebuilding Panama City” låter Volvo Construction Equipment och OTW människor berätta om hur de påverkas av vår tids eskalerande naturkatastrofer. En kommunikation som nu prisats med vinst i Resumés tävling Månadens content.
Klä en gran i skogen, spela in en musikvideo, byt julskinkan mot pizza eller bada isvak. Det är några av de tips som hälsokedjan Life ger bort i jul.
OTW fortsätter att expandera och välkomnar nu två nya stjärnor till kontoren i Malmö och Stockholm.
Samarbetet mellan PostNord och OTW börjar bära frukt när den nya tidningen Puls nu landar hos kommunikations- och logistikgigantens företagskunder.
Ett färskt nummer av Stockholms Handelskammares medlemstidning STHLM magazine finns nu ute.
När International Content Marketing Awards, även kallat ”Content-EM”, avgjordes i London fick OTW anledning till att fira rejält.
85 procent av alla som drabbas av barncancer överlever. Men de ska inte bara överleva – de ska kunna leva också. Nu vill Barncancerfonden öka kännedomen och kunskapen om barnöverlevare och deras många utmaningar i livet.
OTW använder kakor för att förbättra och anpassa ditt besök på vår webbplats. Genom att använda webbplatsen accepterar du användandet av dessa kakor. Läs mer om kakor och hur du avaktiverar dem.