Lidl SoMe
Det säger sig själv att ett projekt som blir shortlistat i CMA i kategorin Best Content Team har lyckats med något off the wall och förtjänar minst en kategoriseger i OTW Awards. Alla genidrag detta sanslöst begåvade team ligger bakom får mig ofta att dra på smilbanden och brista ut i skratt. Tack vare samtliga inblandade OTWare, en vågad kund och fint samarbete med övriga byråer kopplade till densamma skapas inget mindre än magi, för att använda ett slitet, men väl motiverat uttryck i detta fall. Till och med JAG, en inbiten Icaist, vill springa iväg och köpa mig en plasmaskärare, reppa varumärket med (ärligt talat rätt ful) Lidl-merch och planera matveckan efter olika destinationer. Sen råkar jag veta hur jäkla hårt och envetet hela teamet jobbar, visst det gör många på firman, men inte med samma snabba, flexibla fötter och hela tiden med örat mot marken och fingret i luften. Go La Lidl, säger jag bara. Ni är BÄST!
Gå till Lidls Instagramkonto