OTW värvar två nya stjärnor
Under våren har OTW rekryterat två nya talanger till Stockholm och Göteborg. Bernard Valentine kommer senast från Digitas i London medan Philip Gunnari sluter upp från Bonnier News Brand Studio.
Bernard Valentine är Digital strateg på Göteborgskontoret. Han är utbildad vid Bath University och har samlat på sig erfarenhet från digitalbyråerna We are Social och Espionage, båda baserade i London. Han tillträdde sin tjänst i mars.
– Det är superkul att ansluta till OTW, säger Bernard Valentine. De är väldigt starka på storytelling, gör fina produktioner och drivs verkligen av kundnytta. Sedan blir det så klart inspirerande att jobba med globala kunder som utgår från Sverige.
Philip Gunnari blir Projektledare och redaktör i Stockholm. Han har en bakgrund inom journalistiken och har tidigare jobbat för både Expressen och Di Weekend. På Bonnier News Brand Studio jobbade han som Content Designer med fokus på storytelling.
– Jag jobbade på OTW en kort period redan 2007, säger Philip Gunnari. Magkänslan har sedan dess varit att jag någon gång kommer att göra comeback. OTW för mig symboliserar kundnytta, kreativitet, innehållsfokus och långsiktighet – en otrolig grund att bygga vidare på. Det känns jättespännande att vara här!