Resultatet är ett nyskapande grepp där GANTs sjuttioåriga historia av preppymode möter en mer rebellisk sida som utmanar dagens stereotyper.

– Det här var en lekfull och sprudlande resa där utmaningen var att porträttera fyra starka och olika personligheter på 20 sekunder. I fina videosamtal fick jag lära känna och testa olika kreativa spår med varje person och sedan ritade vi upp de små historierna. Artist curatorn Emilys följeslagare i livet, lilla hunden Gaia och modellen och DJn Agathes motorcykel är exempel på personliga element som vi lät ta plats i deras världar, säger Paul Jerndal, som regisserat filmerna.

Förutom Agathe Mougin och Emily Marant får vi ta den av den färgälskande konstnären Nathanaël Koffi och utrycksfulle dansaren Karim Naar.

– Karims film är ett väldigt fint exempel på hur lekfullt och lustfyllt projektet varit. Vännerna på GANT har verkligen uppmuntrat till ett nära samspel med våra talents vilket i Karims fall onekligen syns. Här tycker jag att man verkligen känner hans personlighet i filmen.

Kampanjen som också består av färgstarka stillbilder lanseras under oktober och syns bland annat i OOH, digitalt, sociala medier och på en kampanjsite där man kan lära sig mer om profilerna.

Besök kampanjsidan här.