Sju nomineringar till OTW i Content Awards i London
London Calling! När The Content Marketing Association släppte nomineringarna till 2020 års branschgala visade det sig att OTW har hela sju bidrag med på listan.
London Calling! När The Content Marketing Association släppte nomineringarna till 2020 års branschgala visade det sig att OTW har hela sju bidrag med på listan.
Denna gång är det uppdrag för Volvo, Röda Korset, IKEA, ACO och Stockholms Handelskammare som har en möjlighet att hamna överst på prispallen när tävlingen avgörs digitalt den 3 december.
– Än en gång visar det sig att vi tillsammans med våra modiga kunder skapar kommunikation som håller absolut högsta internationella klass, säger Marcus Wikner, VD på OTW. Nu håller vi tummarna för att vi tar hem priser i klasser som täcker allt från bästa video till årets bästa tekniska innovation.
The Megaproject Listing för Volvo Construction Equipment är nominerade i kategorin Best Automotive.
”Hur mår du?”, filmen om psykisk ohälsa hos ensamkommande ungdomar för Röda Korset, är nominerad i kategorin Best Video Individual.
IKEA Global Newsroom är nominerat i kategorin Best Inter Company Engagement.
”Min hud ska inte stoppa mig” för ACO är nominerad i kategorin Best Use of Influencer Marketing. och Best Content Campaign.
STHLM Magazine fått ännu en nominering till ett fint pris! Den här gången är den nominerad i kategorin Best Use of Print.
”Våga rädda liv” för Röda Korset är nominerad i kategorin Best Use of Innovative Technology.